مخزن پلی پروپیلن :

تولید مخازن پلی پروپیلن، جزو مخازن پلاستیکی زیست محیطی است که هم در صنایع غذایی و هم در صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی پروپیلن یک ماده الاستیک، اما در عین حال سخت و مقاوم با ضخامت 3 تا 25 میلی متر است. برای تولید مخزن پلی پروپیلن و استخرهای پروپیلن مخصوص با افزودن رنگ های غذایی و افزودنی های ضد یخ و همچنین محافظ های UV به هدف بهداشتی مورد نظر دست می یابیم. چسبندگی بالا به محیط های تهاجمی، مقاومت در برابر سایش پلی پروپیلن به ما اجازه می دهد تا مخزن پلی پروپیلن و طیف وسیعی از محصولات پلی پروپیلنی خود را برای بیش از 20 سال طراحی و تولید کنیم.

مخازن پلی پروپیلن خواص شیمیایی و فیزیکی خود را در دمای 35- تا 85+ درجه سانتیگراد و نوسانات دما در کوتاه مدت تا 95+ درجه سانتیگراد حفظ می کنند. دوره گارانتی عملیات مخزن پلی پروپیلن بیش از 20 سال است و استاندارد استفاده از مخزن پلی پروپیلن حدود 50 سال است.

ما مخازن پلی پروپیلن را برای ذخیره و حمل و نقل مایعات تهاجمی زیر تولید می کنیم:

ظروف پلی پروپیلن و پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا جهت ذخیره سازی :

· اسید هیدروکلریک

· اسید هیدروفلوریک

· اسید فسفریک

· هیپوکلریت سدیم

· سود سوزی

· منعقد کننده ها

· محلول های تمام نمک ها

· محلول های تمام قلیایی ها

· اسید سولفوریک

· و محیط های تهاجمی دیگر

علاوه بر این، مخازن پلی پروپیلن را می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

· به عنوان سلول های الکترولیت (برای تهیه هیپوکلریت سدیم)

· به عنوان کابینت برای نگهداری مواد شیمیایی

· برای تولید و ذخیره سازی کودهای معدنی

· برای ساخت و ذخیره سازی داروها، آماده سازی های پزشکی

· برای تولید و نگهداری مواد شوینده

· برای حمل و نقل مواد تهاجمی

· برای نگهداری تمام مایعات از جمله اسیدها، قلیاها و فرآورده های نفتی

· پیشنهاد ویژه برای کشاورزان:

· نگهداری و حمل و نقل غلات، خوراک دام.

· ذخیره کودهای شیمیایی

· تولید استخر پلی پروپیلن برای پرورش ماهی و سایر حیوانات.

پیشنهاد ویژه برای مجتمع کشاورزی جهت استفاده از مخازن پلی پروپیلن :

تولید سیلوهای ستونی برای نگهداری و فرآوری مالت، غلات، اجزای غذایی.

حمل و نقل ریلی محیط های مواد غذایی و شیمیایی بدون افت کیفیت در واگن های پلی پروپیلن.

پیشنهاد ویژه استفاده از مازن پلی پروپیلن برای صاحبان مسافرخانه های و واحدهای اقامتی :

چاه آبیاری را می پوشاند.

مخازن پلی پروپیلن برای ذخیره سازی و تجمع آب در سیستم تامین آب.

مخازن آب گرم پلی پروپیلن.

ظرف پلاستیکی پلی پروپیلن.

وان حمام یک وان حمام کودکان است.

ویژگی مخازن پلی پروپیلن :

100% هوابند.

قابلیت سرویس دهی 100% بدون افت کیفیت.

100% کیفیت با هزینه کمتر

گروه صنعتی پایپ گستر مخازن پلی پروپیلن سفارشی (که می توانید در وب سایت ما خریداری کنید) را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد خام از تولید کنندگان پیشرو که مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیت و ایمنی هستند، تولید می کند.

اطلاعات مرجع برای ساخت ظروف پلی پروپیلن و پلی اتیلن :

این محصولات از پلی پروپیلن (PP)، پلی اتیلن (PE)، وینیل پلاستیک و پلاستیک ABS با ضخامت لازم ساخته شده اند. این مواد مطابق با سیستم مدیریت کیفیت با گواهینامه DIN ES ISO 9001: 2000 تولید می شوند.

فن آوری پردازش و جوش مخازن پلی پروپیلن و پلی اتیلن امکان ساخت مخازن با اشکال و اندازه های فردی را با توجه به نیاز مشتری و ویژگی های عملیاتی فراهم می کند. استفاده خاص از ظرف توسط گواهی بهداشت مواد تعیین می شود. در صورت لزوم می توان مخزن را در محل (داخل خانه یا کارگاه) ساخت.

مخازن پلی پروپیلن یا پلی اتیلن از ورق های پلی پروپیلن یا پلی اتیلن با جوش اکستروژن مطابق با استانداردهای اروپایی و بین المللی درزهای جوش داده شده پلی اتیلن، پلی پروپیلن و وریدپلاست" ساخته شده اند.

استفاده از مخازن پلی اتیلن مسطح در اتاق های گرم مجاز است که دمای آن باعث از بین رفتن یخ زدگی آب در مخازن و خطوط لوله می شود. استفاده از مخازن پلی پروپیلن قابل نصب بر روی زمین در خارج از محل گرمایش فقط برای عایق کاری مجاز است. استفاده زیرزمینی از مخازن پلی پروپیلن در نسخه با بدنه تقویت شده اضافی امکان پذیر است.

نصب فنی مخزن پلی اتیلن و پلی پروپیلن :

مخازن پلی پروپیلن یا پلی اتیلن روی یک پایه محکم نصب می گردند. در صورت وجود منابع گرما در نزدیکی، تشت به گونه ای نصب می شود که از گرم شدن بالای 80 0 درجه سانتیگراد جلوگیری شود. مخازن پلی پروپیلن و پلی اتیلن باید قبل از پر شدن با محلول ها از نظر نشتی بررسی شوند. آسیب مکانیکی در حین کار، می توانید در هنگام ضربه، جوشکاری و غیره از بین ببرید. برای مخازن پلی پروپیلن بدون فشار: از ایجاد خلاء یا فشار بیش از حد در ظرف خودداری کنید. چکش آب در لوله می تواند به طور مکانیکی به مخزن آسیب برساند.

مخزن پلی پروپیلت تحت فشار: حالت های عملکرد و تنظیمات فشار را در مخزن پلی پروپیلن مشاهده کنید. افزایش بیش از حد فشار استاندارد می تواند منجر به تغییر شکل ظرف و آسیب مکانیکی شود. بین آنها باید یک جبران کننده یا یک جداره محافظ وجود داشته باشد تا از انتقال تنش های نصب و راه اندازی از یک خط لوله صلب به جزئیات مخزن پلی پروپیلن جلوگیری شود. قبل از شروع کار، صلبیت نقاط اتصال به مخزن پلی پروپیلن و اتصالات لوله باید با ریختن آب در مخزن بررسی شود. نشتی مخزن پلی پروپیلن مجاز نیست. در صورت لزوم مهره های خروجی را محکم کنید. انجماد مایع در داخل مخزن پلی پروپیلن مجاز نیست. در هر دمای منفی احتمالی، مایع داخل ظرف باید کاملاً تخلیه شود. کندانسورهای آتش نشانی برای ذخیره مقدار معینی از آب در نظر گرفته شده برای اطمینان از ایمنی نصب در برابر آتش در نظر گرفته شده است. مخازن آتش نشانی پلی پروپیلن را می توان بر روی هر جسمی نصب کرد. مزایای مخازن پلی پروپیلن دوام، سبکی، مقاومت در برابر خوردگی، استحکام است. عمر مفید مخزن پلی پروپیلن - 50 سال و بیشتر است . محکم بودن سینی های آتش نشانی پلی پروپیلن هرگونه نشت آب را از بین می برد.

انواع مخازن پلی پروپیلن آتش نشانی

مخازن آتش نشانی بسته به اندازه و روش نصب به انواع زیر تقسیم می شوند:

مخزن پلی پروپیلن افقی یا عمودی

مخازن پلی پروپیلن روی زمین یا زیر زمین

اصل کار مخزن پلی پروپیلن آتش نشانی بسیار ساده است، مخزن از طریق خطوط لوله تامین می شود و آب توسط پمپ ها تامین می شود.

مخزن پلی پروپیلن آتش نشانی بخش مهمی از سیستم حفاظت آتش تاسیسات است. منبع آبی را ذخیره می کند که می تواند در صورت آتش سوزی زمانی که منبع اصلی آب تمام شده است، استفاده شود. همچنین می توانید آب آشامیدنی را در چنین مخزنی ذخیره کنید و در صورت لزوم از آن برای مصارف خود استفاده کنید. وجود چنین مخزنی می تواند در صورت بروز حادثه در محل کار نیز مفید باشد. در برخی مناطق به جای دکل های آب، مخازن پلی پروپیلن آتش نشانی تعبیه شده است. این بسیار ارزان تر است و حتی شاید کارآمدتر باشد. نصب مخزن پلی پروپیلن آتش نشانی در مکان هایی که آمبولانس نمی تواند به سمت بالا حرکت کند، الزامی است. همچنین مکان های با خطر آتش سوزی بالا مانند پمپ بنزین ها و کارخانه های مواد شیمیایی باید یک یا چند مخزن پلی پروپیلن آب داشته باشند. همین امر در مورد بیمارستان ها و مدارس نیز صادق است.

ساخت مخازن پلی پروپیلن آتش نشانی :

در تولید، ظروف در اندازه های مختلف تولید می شود. اساساً حجم مورد نیاز به منطقه شرکتی که در آن قرار خواهد گرفت بستگی دارد. حجم های موجود تولیدی شرکت پایپ گستر از 1 تا 200 متر مکعب می باشد . در صورت لزوم، چندین مخزن با یک سیستم خاص ترکیب می شوند که به دلیل آن حجم به طور قابل توجهی افزایش می یابد. مخازن آتش نشانی که قیمت آنها به اندازه بستگی دارد، بر روی یک سیستم ذخیره سازی کار می کنند و منبع آب را از شبکه آبرسانی عمومی تاسیسات تامین می کنند. برای عملیات تولید مناسب و ایمن باید یک مخزن آتش نشانی خریداری کنید. این می تواند شما را از اثرات مضر سیم کشی معیوب، آتش سوزی ساختمان و سایر موارد اضطراری نجات دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخزن پلی پروپیلن به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.